Skip to main content

Beste NS,

 

ik heb sinds juni 5 keuzedagen gebruikt.

Er zouden er dus nog 2 beschikbaar moeten zijn.

het saldo is echter 0. 
 

wellicht is er iets verkeerd gegaan.

kunt u de 2 keuze dage crediteren?

 

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Jouw abonnement is 5 juni jl ingegaan? Dan heb je er 7 tegelijk gekregen. Als je vandaag bent gaan reizen, kun je pas morgen nr.6 verwachten. Als je een ov-chipkaart account hebt kun je precies zien  wanneer je een keuzedag hebt gebruikt.


Reageer