40% korting optie achteraf activeren bij weekend vrij | NS Community
beantwoord

40% korting optie achteraf activeren bij weekend vrij

  • 24 May 2023
  • 8 reacties
  • 174 Bekeken

Hallo, ik heb al een tijdje een weekend vrij abonnement en ik las een paar dagen geleden dat je dan voor een paar euro extra ook kunt selecteren dat je doordeweeks met 40% wilt reizen. Echter is achteraf die optie nu nergens meer te vinden. Is het nu niet meer mogelijk om die optie achteraf te activeren?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 24 May 2023, 08:23

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als je weekendvrij langer dan een maand hebt, kun je deze wijzigen in weekendvrij + dalkorting. Lukt het niet, neem dan telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Regina046,

Je kunt die optie activeren door je abonnement te wijzigen naar (opnieuw) Weekend Vrij. Tijdens het bestelproces kun je de optie dan aanvinken. Dit kan overigens pas als je je huidige Weekend Vrij-abonnement minimaal een maand hebt. Als je het abonnement nog geen maand hebt, kun je contact opnemen met de klanteNService om te vragen of zij het voor je willen wijzigen.

 

 

Hoi Regina046,

Je kunt die optie activeren door je abonnement te wijzigen naar (opnieuw) Weekend Vrij. Tijdens het bestelproces kun je de optie dan aanvinken. Dit kan overigens pas als je je huidige Weekend Vrij-abonnement minimaal een maand hebt. Als je het abonnement nog geen maand hebt, kun je contact opnemen met de klanteNService om te vragen of zij het voor je willen wijzigen.

 

 

Dankjewel voor je antwoord. Ja ik heb deze al een jaar ofzo.  Weetje ook of wanneer ik dit doe mijn "nieuwe" weekend vrij abonnement met die 40% korting dan meteen in gaat? Of heeft het bepaalde consequenties wanneer ik dit zo doe?

Reputatie 7
Badge +3

Wijzigingen binnen Flex gaan altijd per direct in. Het heeft verder geen (financiële) consequenties. Abonnementskosten worden altijd per dag berekend. Als je het dus ergens halverwege de factuurperiode wijzigt, zul je een verrekening van de kosten krijgen.

Hoi Regina046,

Je kunt die optie activeren door je abonnement te wijzigen naar (opnieuw) Weekend Vrij. Tijdens het bestelproces kun je de optie dan aanvinken. Dit kan overigens pas als je je huidige Weekend Vrij-abonnement minimaal een maand hebt. Als je het abonnement nog geen maand hebt, kun je contact opnemen met de klanteNService om te vragen of zij het voor je willen wijzigen.

 

 

Als je weekendvrij langer dan een maand hebt, kun je deze wijzigen in weekendvrij + dalkorting. Lukt het niet, neem dan telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.

Het is me inmiddels gelukt dankzij jullie reacties. Dankjewel. Echter heb ik nog een vraag aan jou. Eergister vroeg ik hetzelfde, maar dan op whatsapp, maar kreeg een heel kort antwoord van een medewerker en die medewerker zei dat het niet mogelijk was. Ben dus vol tarief gaan reizen voor niks door een incorrect antwoord, aangezien het dus wel mogelijk is. Kan ik nu op één of andere manier deze voor niks gemaakte extra kosten terugvragen?

Reputatie 7
Badge +3

Ik wist niet dat je via WhatsApp contact kon krijgen met een medewerker? Hoe heb je dat gedaan?

Voor verzoeken tot restitutie moet je altijd rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Vraag me alleen wel af of ze hier aan tegemoet gaan komen. Heb je misschien nog bewijs van het antwoord van die medewerker?

Ik wist niet dat je via WhatsApp contact kon krijgen met een medewerker? Hoe heb je dat gedaan?

Voor verzoeken tot restitutie moet je altijd rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Ja er stond ergens op de website dat je whatsapp aan kon klikken en dan kon je chatten via daar. Het nummer waar je dan uitkomt is 0886721002. Dankjewel in ieder geval. Ik ga even met hun bellen via dat nummer dat je doorgaf.

Reputatie 7
Badge +3

Dat is het nummer van de Spoordeelwinkel. Dat is wel onderdeel van NS, maar het is niet de klanteNService. Maar goed, wie weet zijn ze in een goede bui vandaag 😉

Reageer