beantwoord

65+plusser moet beducht zijn wanneer hij zijn abonnement met korting nu omzet naar een Flex variant.



Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 2

Hier hetzelfde een lopend 65+ Dalvrij abonnement in november ook verlengd onder dezelfde voorwaarden maar over flex dalvrij nog niets gehoord.

Laatste berichten hierover nog voor de Corona crisis.


Zonder eigen auto toch comfortabel reizen door heel Nederland met mijn NS dalvrij. Maar nu even niet. 9

Het is nu dus al over te zetten naar flex met behoud van korting. Dan kan je een aantal maanden pauzeren. Alleen niet de maand van ingang, helaas. Chatten met klantenservice regelt het binnen 10 minuten.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt ook direct je saldo Weekend Vrij wijzigen naar NS Flex zonder abonnement en dan pas wanneer je weer gaat reizen wijzigen naar Flex Weekend Vrij. Het is niet noodzakelijk om naar een zelfde Flex abonnement te wijzigen als je saldo abonnement was.

Badge +3

En als er (groene tekst) staat dat er €10 administratiekosten zijn dan kan je dat als bestaande klant negeren, die zijn er niet! https://www.ns.nl/nsflex/webshop

Inmiddels is het december 2021 en ik reis nog steeds met veel plezier met mijn klassieke dalvrij abonnement met 65+ korting. Ik heb een aantal maanden geleden wel een vragenlijst ontvangen van de NS over een op hande zijnde (forse) prijsverhoging maar nog geen bericht over omzetten naar NS flex.

 

Reputatie 7

Ook hier nog een klassiek vrij dal abonnement met 65 + korting en nog geen bericht van omzetting. Zolang NS dit continueert ga ik niet overstappen. Voor mij werkt dit prima.

Reageer