Ik heb mijn abonnement gewijzigd van dal voordeel naar NS flex. Maar ik kreeg nog wel een bericht dat er een factuur van 67 euro voor mij klaar staat vanwege het dal voordeel abonnement dat ik voorheen had. Moet ik dat nog betalen? Ik heb namelijk nu een ander abonnement.
Bladzijde 1 / 1
Standaard is dat u uw bedrag van het restant van het oude abonnement naar rato terug krijgt. U kunt als het nog niet is betaald en over een periode gaat die nog niet is ingegaan voor uw oude abonnement het beste even contact opnemen met Klantenservice. 030-7515155 als u belt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.