beantwoord

abbonnement weekend en flex

  • 19 October 2023
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Hallo,

Ik had een weekend vrij abbonnement. Nou wilde ik ook een flex dal voordeel, omdat ik komende week veel doordeweeks in daluren moet reizen. Deze heb ik aangevraagd. Maar nu lijkt mijn weekend vrij abonnement weg te zijn. Komend weekend reis ik hier ook mee (zowel vrijdag, zaterdag en zondag) dus ik heb die ook echt nodig.

Kunnen beide abonnementen worden geactiveerd? 

Ik hoor het graag.

icon

Beste antwoord door Thom 19 October 2023, 17:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Dat kan op zich kloppen, je kunt slechts 1 abonnement tegelijk actief hebben. Voor de constructie die jij wil, moet je weekend vrij nemen en daarbij korting buiten de spits activeren.

Uit je bericht maak ik op dat je de wijziging afgelopen week hebt doorgevoerd, en daardoor zelf je abonnement nog niet mag wijzigen. Je kunt het best even contact opnemen met de NS klantenservice. Zij kunnen dit zeer waarschijnlijk alsnog voor je in orde maken. 

Reputatie 7
Badge +4

Als u Weekend Vrij koopt kunt u er een aanvullend abonnement voor de daluren bijnemen. Dat is ruim drie euro, dus nog goedkoper ook. Dan heeft u in het weekend vrij reizen en door de week korting als u incheckt in de daluren. Dat kan dus met één abonnement.

Het lijkt er op dat u Weekendvrij onbedoeld heeft opgezegd en Dalvoordeel genomen. Dan gaat het mis.

Als het opnieuw nemen van Weekendvrij met de dalurenaanvulling is wat u wilt, kunt u het beste even contact opnemen met Klantenservice. Uw abonnement van Dal Voordeel moet dan stoppen en vervangen door Weekendvrij plus de aanvulling voor de daluren.

Doorgaans is het zo dat wanneer een abonnement minder dan een maand loopt, Klantenservice coulant is als u een duurder abonnement neemt, edit 030 7515155.

Reputatie 7
Badge +3

070 7515155.

Maar dan de Utregse versie 😉 030-7515155

Reputatie 7
Badge +4

Oeps.😇

Reageer