beantwoord

abonnement

  • 12 November 2021
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Hallo  ik heb mijn abonnement van 34€ per maand  weekend  vrij gestopt, maar ik zie het steeds op mijn ns app.

icon

Beste antwoord door Thom 12 November 2021, 10:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Controleer op Mijn NS het nummer van uw abonnement en kijk of er een vermelding bij staat dat het inderdaad is gestopt. Als dit niet wordt vermeld, is er mogelijk iets misgegaan en moet u een nieuwe poging ondernemen, totdat het echt is bevestigd. 

 

Anders heeft u niet opgezegd. Het duurt altijd even voor het is verwerkt, maar op de dag na de opzegging is dat wel zichtbaar. Zorg dat het bevestigd is, ook met een email van NS, anders loopt uw abonnement gewoon door. Het kan zijn dat u veronderstelde dat u had opgezegd, maar dit niet zo blijkt te zijn.

 

Badge +3

In de NS app kan je je abonnement niet inzien, dat moet via Mijn NS (website).

Wel kun je in de app een (willekeurig) abonnement instellen. Bij het opvragen van een reisadvies wordt dan de prijs getoond die bij dat abonnement hoort, en krijg je soms extra reismogelijkheden met ‘terugsteken’.

Reageer