abonnement | NS Community
beantwoord

abonnement

  • 12 April 2022
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Hallo, de ene keer reis ik voor mijn werk in de dal uren, de andere keer in de spits. Wel reis ik altijd op hetzelfde traject. Welk abonnement kan ik het beste nemen? Ik zie namelijk geen abonnement die dal- en spits uren "dekt".

icon

Beste antwoord door Thom 12 April 2022, 08:08

Bekijk origineel

3 reacties

Dat Altijd Voordeel heeft maar in zeer zeldzame gevallen waarde, veelal is het toch beter dan maar DalVoordeel te nemen en dan volle mep als je in spits insjekt-tenzij je dat dus echt heel vaak wel moet doen. Hangt ook af of je vaak vrije dagen doet of anderszins toch niet treint

Het eerste is niet helemaal waar. Of Altijd Voordeel interessant is hangt vooral af van de afstand waarover je reist. Bij lange afstanden is het voor parttime forensen wel voordeliger, bij korte afstanden niet.

Reputatie 7
Badge +1

ELK traject ABO geldt hele dag, maakt niet uit of dal/spits

Wat voordeliger is hangt helemaal af van hoe vaak je reist en dan ca ook hoe vaak in spits dan wel dal-al is dat soms moeilijk in te schatten. Bekijk zeker ook of je toch wat kan schuiven door zoveel mogelijk in DAL in te sjekken=dat is het enige wat telt.

Dat Altijd Voordeel heeft maar in zeer zeldzame gevallen waarde, veelal is het toch beter dan maar DalVoordeel te nemen en dan volle mep als je in spits insjekt-tenzij je dat dus echt heel vaak wel moet doen. Hangt ook af of je vaak vrije dagen doet of anderszins toch niet treint

Reputatie 7
Badge +4

Met deze gegevens kunnen we dat moeilijk bepalen. Normaal is TrajectVrij de juiste keuze. Vuistregel is dan dat u vier keer per week forenst in de spits.

Ik zou als ik u was eens kijken naar Altijd Voordeel.. U pakt dan nog 20 procent in de spits en 40 procent in de daluren. Het is wel even rekenen. De 20 procent korting in de spits is ongeveer de korting die u met TrajectVrij heeft. Vergeet de kosten van het abonnement zelf ( € 24,20 )niet mee te nemen. Uitrekenen voor uw situatie is het enige dat het duidelijk maakt.

Reageer