beantwoord

abonnement

  • 23 April 2022
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo daar.  Op 11 april ben ik overgestapt op Ns flex dal vrij abonnement.  daarvoor gebruikte ik Ns flex dal vrij weekend.  Slechts 2 dagen nadat ik mijn abonnement had gewijzigd, ontving ik op 13 april een rekening van 193,79 en dit bedrag is vanavond van mijn bankrekening afgeschreven.  In deze factuur is de periode 12 april-11 mei.  Ik bekijk momenteel mijn lopende uitgaven vanuit de mijn NS-applicatie.  Het bedrag is momenteel 168,14 en deze factuur wordt op 11 mei uitgereikt.  In dit geval heb ik in de periode tot 11 mei 2 keer Ns flex dal vrij abonnement betaald.  Daar moet iets mis mee zijn.  Het is 11 dagen geleden dat ik van abonnement ben veranderd.  Tot 11 mei is er echter twee keer geld bij mij opgehaald.  Ik ben die praktijken van de NS echt zat.  Ik wil dit opgelost hebben.  afbeeldingen zijn bijgevoegd.  De ene is de factuur en de andere is de huidige schuldstatus.  Factuurdata staan ​​daar ook vermeld.

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 23 April 2022, 13:13

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Ik bekijk momenteel mijn lopende uitgaven vanuit de mijn NS-applicatie.  Het bedrag is momenteel 168,14 en deze factuur wordt op 11 mei uitgereikt.  In dit geval heb ik in de periode tot 11 mei 2 keer Ns flex dal vrij abonnement betaald.  Daar moet iets mis mee zijn.

Abonnementskosten worden altijd vooruit betaald. Het bedrag dat nu is afgeschreven van uw rekening, is voor de periode 12 april tot en met 11 mei, zoals ook op de factuur te zien is. Op de volgende factuur, met factuurdatum 11 mei, zullen de abonnementskosten voor de periode 12 mei tot en met 11 juni komen te staan. U betaalt dus niet dubbel voor uw abonnement.

Badge +3

En dat tellertje (2e screenshot) kan je gewoon negeren, want daar klopt vaak niets van na een abonnementswissel. Daar zal volgende maand gewoon € 107,90 staan.

In dit geval klopt het in zoverre dat die € 111,00 je abonnementskosten voor Dal Vrij zijn van 11-04 t/m 11-05 (een maand plus 1 dag minus een kleine restitutie voor een dag Weekend Vrij), maar die heb je dus al betaald.

Niets aan de hand dus, wel erg laat dat ze een factuur van 11/12 april pas op de 22e incasseren.

Reageer