Skip to main content

Ik had een eind van de maand betaling. En heb nu een ov abonnement van school maar krijg nog steeds betalingen? ik wil weten waarom..

Goedemiddag Kippenpoot en welkom op de NS Community!

Als ik het goed begrijp, ontvang je facturen terwijl je een Studenten Reisproduct hebt. De oorzaak hiervan zou kunnen zijn dat je zowel een NS Flex abonnement als een Studenten Reisproduct op dezelfde OV-chipkaart hebt staan. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met mijn collega's van de NS klantenservice om je verder te helpen. 

Moet ik dan nogsteeds die betaling betalen? of niet aangezien ik gewoon met mn studenten Ov reis?

Helaas kom je, wanneer beide abonnementen op één OV-chipkaart staan, niet tot een vergoeding in aanmerking. Mijn excuses voor het ongemak.

Moet ik dan nogsteeds die betaling betalen? of niet aangezien ik gewoon met mn studenten Ov reis?

Ja natuurlijk moet je die rekeningen betalen. Door jouw studentenOV ondanks dat het afgeraden wordt toch te combineren met flex reis je niet altijd op jouw studentenOV maar ook op flex. Staat gewoon op de site van DUO dat je geen andere producten op de kaart met studentenOV moet zetten. En dat als je dat toch doet, de eventuele extra kosten voor jou zijn.

Zeg flex op en haal deze van de kaart af en betaal jouw rekeningen. Zet geen andere producten meer op de kaart met studentenOV.

Reageer