Skip to main content
Antwoord

Abonnement aanpassen

  • March 8, 2022
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Hi,

 

Ik zou graag mijn abonnement willen aanpassen naar een andere, alleen als ik kijk bij ‘Mijn producten’ kan ik ‘m niet vinden. Hoe kan ik deze nou aanpassen?

 

Thanks!

Beste antwoord door Aurora NS

Hoi AmarensdeGraaf, en welkom bij de NS Community!

Wat jammer dat je het abonnement niet kunt vinden. Ik wil je in dit geval aanraden contact op te nemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken waar de fout zit in het Mijn NS-account, en of zij eventueel het abonnement voor je kunnen veranderen.

1 reactie

Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • March 8, 2022

Hoi AmarensdeGraaf, en welkom bij de NS Community!

Wat jammer dat je het abonnement niet kunt vinden. Ik wil je in dit geval aanraden contact op te nemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken waar de fout zit in het Mijn NS-account, en of zij eventueel het abonnement voor je kunnen veranderen.