Ben bij servicepunt geweest maar deze geeft aan dat ik geen abonnement te beëindigen heb. Krijg herinnering van NS dat ik dat wel nog moet doen ? Snap het niet
Na het opzeggen van een abonnement heb je een maand de tijd om dat te bevestigen bij een automaat (station, supermarkt e.d.)
Als de NS je daarna herinneringen stuurt om dat alsnog te doen zal het inderdaad niet lukken.
Hallo Rian S en welkom op de NS Community!
Ik heb de titel van het topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten. Wat apart dat het niet mogelijk is om de beëindiging van je abonnement op te halen! Dit is een reiziger-helpt-reiziger platform, dus ik adviseer je om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.
Heb je een abonnement opgezegd, dan moet je deze bij een kaartautomaat van jouw kaart halen. Als je dat gedaan hebt, is jouw abonnement definitief beëindigd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.