Ben bij servicepunt geweest maar deze geeft aan dat ik geen abonnement te beëindigen heb. Krijg herinnering van NS dat ik dat wel nog moet doen ? Snap het niet
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelBen bij servicepunt geweest maar deze geeft aan dat ik geen abonnement te beëindigen heb. Krijg herinnering van NS dat ik dat wel nog moet doen ? Snap het niet
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelNa het opzeggen van een abonnement heb je een maand de tijd om dat te bevestigen bij een automaat (station, supermarkt e.d.)
Als de NS je daarna herinneringen stuurt om dat alsnog te doen zal het inderdaad niet lukken.
Hallo Rian S en welkom op de NS Community!
Ik heb de titel van het topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten. Wat apart dat het niet mogelijk is om de beëindiging van je abonnement op te halen! Dit is een reiziger-helpt-reiziger platform, dus ik adviseer je om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.