Abonnement betalen zonder succes. | NS Community
beantwoord

Abonnement betalen zonder succes.

  • 17 October 2022
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Beste,

Tot mijn verbazing kan ik geen nieuwe abonnement plaatsen op mijn OV kaart, omdat het systeem aangeeft dat er tenminste 1 factuur open staat. Mijn laatste factuur is op 16 oktober betaald.

Hopende op een spoedige reactie.

 

Met vriendelijke groet,

Cyril

icon

Beste antwoord door Momo 17 October 2022, 22:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is vandaag 17 oktober dus een betaling van gisteren kan mogelijk nog niet zijn verwerkt. Het is op zich niet vreemd dat u met een openstaande betaling geen nieuw abonnement kunt krijgen.

Reputatie 7
Badge +3

Daarvoor zul je contact op moeten nemen met de klantenservice. Hier op de community kan dit niet opgelost worden. 

Reageer