Hoe kan ik mijn NS abonnement online opzeggen?
Ga naar Mijn NS (de website, niet de app), vervolgens naar Mijn producten en klik daarna op “Mijn abonnement opzeggen".
Mocht u nog op saldo reizen dan moet het via Klantenservice. Zet het dan om naar Flex Basis, dat gaat meteen in.
Flex is makkelijker. Op de internetsite: Ga naar Mijn NS en naar Mijn Producten. Kies de kaart met het abonnement dat u wilt opzeggen, dan Bekijk productdetails en dan Ander abonnement kiezen. Kies voor Flex Basis.
Via de app kan het niet.
Edit: ik krijg bij een overgang vanaf saldo de melding dat er geen NS Flexabonnementen beschikbaar zijn, maar de site geeft later toch die optie. Als u een abonnement op saldo heeft, zou ik dit toch even proberen. Klantenservice heeft het erg druk en is slecht bereikbaar. Via de site is oneindig veel sneller en makkelijker.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.