Ik had een OV-kaart met een NS Flex Weekend vrij abonnement en deze is zonder enige waarschuwing verlopen. Nu lees ik op de website dat dit door een fout bij meerdere fout is gegaan, wat natuurlijk kan gebeuren. Ik heb een nieuw OV-kaart besteld en zowel mijn OV-chip kaart als mijn producten bij de NS gecontroleerd maar bij beide organisaties stond de oude kaart EN het ‘oude’ abonnement nergens meer. Omdat er dus geen optie was om het abonnement over te zetten (aangezien deze niet eens zichtbaar was) heb ik een nieuwe moeten bestellen. Omdat ik er vanuit ging dat ik geen abonnement had, aangezien er niks meer stond onder mijn producten.
Omdat ik iets anders moest regelen in mijn NS kom ik er achter dat ik voor twee abonnementen betaal. Een op de nieuwe kaart en een op de oude kaart.. Ik vind het persoonlijk best gek dat je betaald voor een abonnement op een kaart waar je niks mee kan en die nergens zichtbaar is behalve op je bankafschrift.
Ik zou graag het te veel betaalde geld voor het abonnement terug willen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken, de klantenservice leek mijn probleem namelijk niet goed te begrijpen.