Ik heb geprobeerd een abonnement Dal voordeel te openen voor mijn zoon (17 jaar), student in Delft, maar het is niet mogelijk omdat ik geen Nedelandse telefoon nummer heb. Ik kon alle datas invullen , maar het systeem wijgerd mijn Belgisch telefoon nummer te aanvaarden. Kan iemand een raad geven ?
beantwoord
Abonnement openen voor mijn kind niet mogelijk omdat ik geen Nederlandse telefoon nummer heb
Beste antwoord door Robert B
Dat aanpassen moet volgens mij via de Klantenservice, maar ik zou dat niet doen omdat je later bij een abonnementswijziging (via de webshop) dan weer priecies dezelfde foutmelding krijgt.
Ikzelf gebruik 01000000000 en dat wordt gewoon geaccepteerd (10 cijfers beginnend met een 0)
Verwacht inderdaad niet dat de NS jou ooit zou willen bellen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
