beantwoord

Abonnement opzeggen na 1 maand

  • 19 November 2023
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Hoi! Ik wil graag 1 maand traject vrij, maar ik lees dat het abonnement pas na de eerste maand opzegbaar is. Betekent dit automatisch dat je aan een 2e maand gebonden zit? Bedankt vast!

icon

Beste antwoord door Tochjo 19 November 2023, 20:41

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Nee. Als u op de eerst mogelijke dag uw abonnement opzegt (dat is dezelfde dag van de maand als het is ingegaan), dan zal er geen tweede maand in rekening gebracht worden.

Mocht u het enkele dagen na het begin van de tweede maand opzeggen, dan wordt wel de volledige tweede maand aan abonnementskosten van uw rekening afgeschreven, maar krijgt u na de opzegging het te veel betaalde bedrag terug. U betaalt dus alleen voor de dagen dat u het abonnement had.

Badge +3

Nee. Als u op de eerst mogelijke dag uw abonnement opzegt (dat is dezelfde dag van de maand als het is ingegaan), dan zal er geen tweede maand in rekening gebracht worden.

Mocht u het enkele dagen na het begin van de tweede maand opzeggen, dan wordt wel de volledige tweede maand aan abonnementskosten van uw rekening afgeschreven, maar krijgt u na de opzegging het te veel betaalde bedrag terug. U betaalt dus alleen voor de dagen dat u het abonnement had.

Dat ging vorige week bij mij erg snel, na wijziging de volgende dag een tussentijdse (credit)factuur en de dag erna het geld al terug op mijn (Revolut) LT IBAN.

Reageer