Zojuist heb ik op mijn ov kaart een weekend vrij abonnement aangeschaft. Deze is ook al betaald, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en als ik bij ‘mijn producten’ kijk staat het er ook niet bij.
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelZojuist heb ik op mijn ov kaart een weekend vrij abonnement aangeschaft. Deze is ook al betaald, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en als ik bij ‘mijn producten’ kijk staat het er ook niet bij.
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelEn volgens mij komt het ook pas in Mijn NS te staan zodra je het op de kaart geladen hebt (als je nog geen NS Flex had).
Maar omdat je geen bevestigingsmail ontvangen hebt zal de ingangsdatum wellicht later dan vandaag zijn. Van de bestelling/betaling zelf zou je wél een mail gekregen moeten hebben, dat kan soms een uurtje duren.
Klantenservice is bereikbaar via telefoon 030 751 5155 of chat of social media.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.