Blijkbaar heb ik nog een abonnement voor NS. Hiervoor betaal ik maandelijks 5,60 euro. Zie factuurnummer ***********. Hoe kan ik dit abonnement stoppen? Ik maak hier namelijk nooit gebruik van.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Ilse70,
Log in op Mijn NS. Ga naar ‘Mijn producten’ en klik op die pagina onderaan op ‘Mijn abonnement opzeggen'.
Mocht dit niet lukken, dan kun je het ook opzeggen via de klanteNService. Zij zijn bereikbaar per telefoon (030-7515155), chat, Facebook en X.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.