abonnement voor zoon | NS Community
beantwoord

abonnement voor zoon

  • 6 July 2022
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Kan zoon abonnement nemen van november tot maart? En daarna weer starten in november?

icon

Beste antwoord door Tochjo 6 July 2022, 16:56

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Ja, NS Flex-abonnementen zijn na een maand op elk moment te beëindigen. U(w zoon) zit er niet een jaar aan vast.

Als uw zoon minderjarig is, dan moet u een abonnement voor hem afsluiten en optreden als contracthouder. U bent dus degene die het abonnement aangaat en moet beëindigen.

Ok duidelijk. En ondanks ik al een eigen abonnement heb, kan ik een tweede abonnement afsluiten? Hij heeft al een kaart met pasfoto, van een kids vrij abonnement, die nu verlope is. Kan ik die weer gebruiken?

Badge +3

Een NS Flex-abonnement kan inderdaad op een bestaande persoonlijke OV-chipkaart geplaatst worden. (Ik neem aan dat u bedoelt dat het abonnement verlopen is, en niet de OV-chipkaart. Een verlopen OV-chipkaart kan niet meer gebruikt worden.) Overigens kunt u bij abonnementen die minimaal 5,10 euro per maand kosten gratis een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart meebestellen.

U kunt zonder problemen meerdere abonnementen op uw naam afsluiten.

Als u naar www.ns.nl/nsflex/webshop gaat, daar een abonnement uitzoekt en vervolgens dat bestelt, dan kunt u in de eerste stap de optie “Ik bestel voor mijn kind” aanzetten. De rest wijst zich dan vanzelf.

Reageer