Abonnement wijziging niet mogelijk. | NS Community
beantwoord

Abonnement wijziging niet mogelijk.

  • 13 November 2021
  • 10 reacties
  • 315 Bekeken

Ik wil vandaag een abonnement wijziging uitvoeren, maar die is niet mogelijk, omdat de link van het gekozen abonnement dood is. De optie “Bekijk en wijzig abonnement” aangeklikt, en daarna “Wijzig abonnement” waarnaar ik de keuze heb gemaakt. Daarna op de optie “Bestel nu” maar de link werkt gewoon niet. Dat geld voor alle abonnementen die ik heb uitgeprobeerd.  

  1. Wat is er hier aan de hand. 
  2. Kan ik de wijziging eventueel bij de balie van de NS op het station doen.
icon

Beste antwoord door Robert B 13 November 2021, 13:45

Bekijk origineel

10 reacties

Weet u zeker dat de laatste wijziging al een maand geleden is? 

Reputatie 7

Binnen een maand na de laatste wijziging kunt u een abonnement slechts upgraden via de klantenservice. Hetzelfde geldt als u binnen een maand na de laatste wijziging vanuit het basisabonnement een ander abonnement wilt bestellen

Inmiddels werken de opties weer, en heb ik een wijziging kunnen doorvoeren. De les die ik hiermee geleerd heb, is niet meer wachten met een wijziging tot aan de dag zelf waarop ik daar gebruik van wil maken.  

Ter informatie voor de reacties, als ik een wijziging zou hebben geprobeerd voordat het huidige abonnement mag worden gewijzigd, word dit al direct na de optie “Wijzig abonnement” met een grote pop-up mededeling getoond.

 

 

 

Reputatie 7

Uitstekend dat NS die informatie heeft toegevoegd. Bij mijn laatste wijziging was dit nog niet het geval.

Badge +3

Wilde ook iets wijzigen, maar kom niet eens in Mijn NS. Word wel ingelogd (naam rechtsboven) maar:

We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice.

Reputatie 7

Kom nu eens in Mijn NS, word wel ingelogd (naam rechtsboven) maar:

We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice.

NS probeert elk jaar het record aantal storingen te verbreken en tot nu toe slagen ze daar elk jaar perfect in. :grinning:

Badge +3

Mijn NS werkt weer (een beetje) maar de webshop hapert.

Heb de wijziging maar via een DM op Twitter gevraagd, als ze die later vandaag oppikken is het prima want ging om een abonnement pauzeren.

Wel onhandig als je vandaag nog op pad zou willen met bijv. Weekend Vrij.

Badge +3

Update: het lukte uiteindelijk. Reactie van NS (webcare):

Bedankt voor je bericht. Mijn excuses voor de late reactie. Jouw privébericht is oNS helaas ontgaan. Fijn dat het inmiddels is gelukt. Wij hadden vanochtend en storing, vandaar dat je het waarschijnlijk niet kon wijzigen.

Reputatie 4

Update: het lukte uiteindelijk. Reactie van NS (webcare):

Bedankt voor je bericht. Mijn excuses voor de late reactie. Jouw privébericht is oNS helaas ontgaan. Fijn dat het inmiddels is gelukt. Wij hadden vanochtend en storing, vandaar dat je het waarschijnlijk niet kon wijzigen.

Dûh! Ja waarschijnlijk wel inderdaad… en ik had ook een vanochtend! :rofl:

bij mij ook alleen de ns kon ook niet wijzigen ik ga proberen morgen te wijzigen 

Reputatie 4

Update: het lukte uiteindelijk. Reactie van NS (webcare):

Bedankt voor je bericht. Mijn excuses voor de late reactie. Jouw privébericht is oNS helaas ontgaan. Fijn dat het inmiddels is gelukt. Wij hadden vanochtend en storing, vandaar dat je het waarschijnlijk niet kon wijzigen.

Dûh! Ja waarschijnlijk wel inderdaad… en ik had ook een vanochtend! :rofl:

bij mij ook alleen de ns kon ook niet wijzigen ik ga proberen morgen te wijzigen 

een update ik had gisteren proberen ns flex naar weekendvrij gewijzigd nou dat mislukt en vanmorgen kreeg ik toch mail dat ns flex weekendvrij is verwerkt en staat ook op mijn account waarschijnlijk stond order open en hebben dit doorgezet 

 

Reageer