HI, I have been trying to buy abonnementen NS for several days and get this message every time:
"Door technische problemen is het op dit moment nie mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (WS-0005)"
What can I do about this situation?
Hello AnitaSz, welcome at our community,
There is currently a malfunction regarding ordering a Dal Voordeel subscription on balance. You can still order a Dal Voordeel abonnement in the flex version.
Hello, thank you for the answer, I have one more question. I would like to apply for compensation for the strike. On August 29, I was forced to return by other means of transport from Den Helder to Zaandam, the journey cost me a lot more time and money. What can I do in this case?
Kind regards
Anita Choina
You can find information on strike compensation on this page.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.