abonnementkosten kloppen niet | NS Community
beantwoord

abonnementkosten kloppen niet

  • 29 November 2022
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Ik heb vandaag mijn flex-abonnement omgezet in een dalkorting. Volgens de info en de mail kost dit €5,10. In mijn overzicht staan echter bij kosten €9,18 abonnementskosten. Reiskosten heb ik nog niet. Hoe kan dit? Ik neem aan dat dit een fout is of is er sprake van onjuiste informatie?

icon

Beste antwoord door MoDe 29 November 2022, 23:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als deze kosten in de app staan, die kloppen niet altijd. De juiste bedragen staan in de factuur.

Reputatie 7
Badge +3

Bij wijzigen van abonnement raakt het tellertje in de war en geeft verkeerde kosten voor je abonnement. Is al sinds Flex is geintroceerd zo'n 4 jaar geleden, blijkbaar wil of kan NS niet zorgen dat dit klopt. Zeer frustrerend. 

Reageer