Skip to main content
Antwoord

abonnementkosten kloppen niet

  • November 29, 2022
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Ik heb vandaag mijn flex-abonnement omgezet in een dalkorting. Volgens de info en de mail kost dit €5,10. In mijn overzicht staan echter bij kosten €9,18 abonnementskosten. Reiskosten heb ik nog niet. Hoe kan dit? Ik neem aan dat dit een fout is of is er sprake van onjuiste informatie?

Beste antwoord door MoDe

Als deze kosten in de app staan, die kloppen niet altijd. De juiste bedragen staan in de factuur.

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • November 29, 2022

Als deze kosten in de app staan, die kloppen niet altijd. De juiste bedragen staan in de factuur.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • November 29, 2022

Bij wijzigen van abonnement raakt het tellertje in de war en geeft verkeerde kosten voor je abonnement. Is al sinds Flex is geintroceerd zo'n 4 jaar geleden, blijkbaar wil of kan NS niet zorgen dat dit klopt. Zeer frustrerend.