Actie: 25% korting op Flex Weekend Vrij



Toon eerste bericht

54 reacties

Badge +3

Als je meer berichtjes post krijg je dus een andere toevoeging? 

Ja, maar zet die optie ‘Toon gebruikerstitel’ gerust uit via https://community.ns.nl/settings/general

Reputatie 7
Badge +3


Vandaag had ik iemand aan de lijn eindelijk, maar ze was niet te verstaan. Praatte half Surinaams en ik ben slechthorend. De meeste Surinaamse Nederlanders zijn wel goed te verstaan, maar mijn echtgenoot zei dat zo’n medewerkster misschien wel in Suriname woont. Maar ze was wel aardig en herhaalde alles als ik dat vroeg. Maar ze kon het niet oplossen, moest met een andere afdeling bellen en zette mij in de wacht. Dat was niet erg. Maar zij kreeg de medewerker die ze wilde spreken niet aan de lijn, nog een poging en weer wachten en toen zei ze dat ik maar een andere keer moest bellen. Weer een half uur verknoeid. Ik heb nu een brief getypt met bijlages en per gewone post verstuurd. Met de bijlages ( de aanbieding, mijn gegevens etc) was het wel 30 gram. Dus 2 euro aan postzegels. Maar zo langzamerhand wordt het een erezaak. En ga ik bij afwijzing het hele zaakje doorsturen naar een consumentenprogramma. Voor de schandpaal. Nu ja, ik wacht af

Wachttijd reactie op post is minimaal 6 maanden. Of je moet na bijna 5 maanden wachten langs gaan bij hoofdkantoor in Utrecht en vragen om reactie. Dan word je binnen een uur terug gebeld. Geen garantie dat er dan een goede oplossing is.

Bellen gaat sneller.

Reputatie 7
Badge +3

Dan gewoon nog eens proberen of nog eens bellen. Of als u Twitter heeft het via Twitter DM doen.

Echt, iets versturen per post aan NS is niet aan te raden, dat heeft voor NS totaal geen prioriteit en duurt heel lang voor er gereageerd wordt, als er al een reactie komt. 

Via de chat heb ik al eens geprobeerd, maar daar werd de verbinding verbroken. Alles aan gegevens weg

Kassa heeft wel een e-mailadres kassa@bnnvara.nl dus is het makkelijk om de brief en klacht door te sturen

Reputatie 7
Badge +3

U kunt beter nog een keer terug bellen of anders via de chat contact opnemen. Wanneer u iets per gewone post verstuurt naar NS duurt het maanden voor er misschien een reactie komt. 


Vandaag had ik iemand aan de lijn eindelijk, maar ze was niet te verstaan. Praatte half Surinaams en ik ben slechthorend. De meeste Surinaamse Nederlanders zijn wel goed te verstaan, maar mijn echtgenoot zei dat zo’n medewerkster misschien wel in Suriname woont. Maar ze was wel aardig en herhaalde alles als ik dat vroeg. Maar ze kon het niet oplossen, moest met een andere afdeling bellen en zette mij in de wacht. Dat was niet erg. Maar zij kreeg de medewerker die ze wilde spreken niet aan de lijn, nog een poging en weer wachten en toen zei ze dat ik maar een andere keer moest bellen. Weer een half uur verknoeid. Ik heb nu een brief getypt met bijlages en per gewone post verstuurd. Met de bijlages ( de aanbieding, mijn gegevens etc) was het wel 30 gram. Dus 2 euro aan postzegels. Maar zo langzamerhand wordt het een erezaak. En ga ik bij afwijzing het hele zaakje doorsturen naar een consumentenprogramma. Voor de schandpaal. Nu ja, ik wacht af

Als je meer berichtjes post krijg je dus een andere toevoeging? Van op het juiste spoor naar sprinter. En later koploper dus. Het lijkt op de stickers die mijn kleindochter krijgt bij de zindelijkheidstraining, wel een beetje maf. 

E-mail klopt niet

 

Wat een misser van de NS

Ik had een Flex basis

Ik weet niet meer of ik via de link besteld heb, ik denk via het dashboard. Ik beheer ook de oVchip van mijn echtgenoot en heb nog een andere voor Arriva. Maar je gaat er gewoon vanuit dat dat vanzelf goed komt

Badge +3

E-mail klopt niet

 

Badge +3

 

Op mijn vandaag ontvangen nota is de actiekorting niet toegepast ( abo op 27 mei afgesloten) Wat moet ik nu doen? Ik heb geprobeerd te chatten, maar dat liep helemaal vast

Bellen met 030 751 5155 (keuzemenu 2) dan maar.

Reputatie 7
Badge +3

 

Op mijn vandaag ontvangen nota is de actiekorting niet toegepast ( abo op 27 mei afgesloten) Wat moet ik nu doen? Ik heb geprobeerd te chatten, maar dat liep helemaal vast

Heb je wel via de actielink besteld? Had je al een flex abonnement voordat je deze bestelde?

 

Op mijn vandaag ontvangen nota is de actiekorting niet toegepast ( abo op 27 mei afgesloten) Wat moet ik nu doen? Ik heb geprobeerd te chatten, maar dat liep helemaal vast

 

Er is weer een actie waarbij je 2 maanden 25% korting krijgt op een NS Flex Weekend Vrij abonnement. De actie geldt van 24 april t/m 30 juni 2023.

https://www.ns.nl/abonnementen/reis-met-weekend-vrij

Dit aanbod geldt voor nieuwe klanten. Nieuwe klant wil zeggen dat je bij het afsluiten van het abonnement niet geregistreerd staat als NS Flex-klant, met uitzondering van NS Flex Basis. Ook als je eerder een NS Flex-abonnement hebt gehad en dit abonnement hebt beëindigd, word je voor deze actie gezien als nieuwe klant

Op mijn vandaag ontvangen nota is de actiekorting niet toegepast ( abo op 27 mei afgesloten) Wat moet ik nu doen? Ik heb geprobeerd te chatten, maar dat liep helemaal vast

Via de link van @Robert B kan ik gewoon weekendvrij tegen actietarief bestellen.

Het zit waarschijnlijk in de cookies. Nu ik het via een incognitotabblad in Chrome doe, verschijnt de korting wel.

Reputatie 7
Badge +3

De actie lijkt te zijn afgelopen. Wanneer je op de link klikt en probeert te bestellen, dan verschijnt er alleen een Weekend Vrij abonnement zonder korting.

Via de link van @Robert B kan ik gewoon weekendvrij tegen actietarief bestellen.

De actie lijkt te zijn afgelopen. Wanneer je op de link klikt en probeert te bestellen, dan verschijnt er alleen een Weekend Vrij abonnement zonder korting.

Reputatie 7

Aantrekkelijke actie ! Keerzijde is helaas nog drukkere treinen in het weekend op bepaalde routes ivm lage frequentie, zeker met het oog op het komende zomer- en vakantieseizoen. 

 

De voorwaarden zijn zeker ook geschreven door dezelfde afdeling. De kans dat een jurist onderstaande zin typt, zou nul moeten zijn.

De gewijzigde actievoorwaarden gelden vanaf de datum van inwerkingtreding.

Dat laatste is meestal zo.😂

Badge +3

Ik moet 'm nu wel vanuit de webshop bestellen om die korting te krijgen. Bij de vorige Dal Voordeel-actie kon ik ook vanuit Mijn NS het abonnement wijzigen naar het abonnement met korting, maar daar trapt-ie nu niet in.

Alle Flex abonnementswisselingen gaan via de Webshop, maar de link naar de actie is een variant van het reguliere Weekend Vrij.

Als je de URL vanut Mijn NS aanvult met ?p=WVR23 dan krijg je ook de actieprijs 😅

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/4?p=WVR23

Wat een waanzin weer. Weekend Vrij is juist veel te goedkoop vergeleken met andere producten en dan gaat NS juist dat in de dump doen. Het wordt tijd dat de bezem nu eindelijk eens door de commerciële afdeling gaat 

De voorwaarden zijn zeker ook geschreven door dezelfde afdeling. De kans dat een jurist onderstaande zin typt, zou nul moeten zijn.

De gewijzigde actievoorwaarden gelden vanaf de datum van inwerkingtreding.

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan 'm als bestaande klant ook gewoon weer bestellen.

Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen. 

Ik moet 'm nu wel vanuit de webshop bestellen om die korting te krijgen. Bij de vorige Dal Voordeel-actie kon ik ook vanuit Mijn NS het abonnement wijzigen naar het abonnement met korting, maar daar trapt-ie nu niet in.

Dat zal weinigen weerhouden.

Reageer