Actie: 25% korting op Flex Weekend Vrij

  • 4 May 2023
  • 54 reacties
  • 3963 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
  • Super user
  • 15741 reacties

 

Er is weer een actie waarbij je 2 maanden 25% korting krijgt op een NS Flex Weekend Vrij abonnement. De actie geldt van 24 april t/m 30 juni 2023.

https://www.ns.nl/abonnementen/reis-met-weekend-vrij

Dit aanbod geldt voor nieuwe klanten. Nieuwe klant wil zeggen dat je bij het afsluiten van het abonnement niet geregistreerd staat als NS Flex-klant, met uitzondering van NS Flex Basis. Ook als je eerder een NS Flex-abonnement hebt gehad en dit abonnement hebt beëindigd, word je voor deze actie gezien als nieuwe klant


54 reacties

Reputatie 7
Badge +3


Vandaag had ik iemand aan de lijn eindelijk, maar ze was niet te verstaan. Praatte half Surinaams en ik ben slechthorend. De meeste Surinaamse Nederlanders zijn wel goed te verstaan, maar mijn echtgenoot zei dat zo’n medewerkster misschien wel in Suriname woont. Maar ze was wel aardig en herhaalde alles als ik dat vroeg. Maar ze kon het niet oplossen, moest met een andere afdeling bellen en zette mij in de wacht. Dat was niet erg. Maar zij kreeg de medewerker die ze wilde spreken niet aan de lijn, nog een poging en weer wachten en toen zei ze dat ik maar een andere keer moest bellen. Weer een half uur verknoeid. Ik heb nu een brief getypt met bijlages en per gewone post verstuurd. Met de bijlages ( de aanbieding, mijn gegevens etc) was het wel 30 gram. Dus 2 euro aan postzegels. Maar zo langzamerhand wordt het een erezaak. En ga ik bij afwijzing het hele zaakje doorsturen naar een consumentenprogramma. Voor de schandpaal. Nu ja, ik wacht af

Wachttijd reactie op post is minimaal 6 maanden. Of je moet na bijna 5 maanden wachten langs gaan bij hoofdkantoor in Utrecht en vragen om reactie. Dan word je binnen een uur terug gebeld. Geen garantie dat er dan een goede oplossing is.

Bellen gaat sneller.

Reputatie 7
Badge +3

Als je meer berichtjes post krijg je dus een andere toevoeging? 

Ja, maar zet die optie ‘Toon gebruikerstitel’ gerust uit via https://community.ns.nl/settings/general

Ach ja, de rangen en badges van het serviceforum (zoals het toen nog heette) alsof het spelletje is. Kun je dus uitzetten in je profiel, verder gewoon niet op letten, heeft enkel nut. 

 

Reputatie 7
Badge +3

Als ze dat nu eens duidelijk vermelden bij een dergelijke actie, zucht

Op de actiepagina staat de prijs aangegeven met en zonder korting en de prijs zonder korting is de reguliere prijs, dus niet de prijs met 65+ korting. Ook in de voorwaarden wordt aangegeven dat er 25% korting wordt gegeven op de prijs van €34,95. Er wordt ook alleen gesproken over Weekend Vrij, niet over Weekend Vrij 65+. Het zou wel heel erg goedkoop worden als je zowel de 65+ korting als deze 25% actiekorting zou krijgen. 

 

Wat me wel verbaast is dat dit antwoord niet al bij de eerdere contactmomenten gegeven had kunnen worden. Zo moeilijk zou dit toch niet moeten zijn voor de klantenservice? Had u toen ook aangegeven dat u een Weekend Vrij met 65+ korting heeft.

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan 'm als bestaande klant ook gewoon weer bestellen.

Via de link van @Robert B kan ik gewoon weekendvrij tegen actietarief bestellen.

Het zit waarschijnlijk in de cookies. Nu ik het via een incognitotabblad in Chrome doe, verschijnt de korting wel.

Als je meer berichtjes post krijg je dus een andere toevoeging? Van op het juiste spoor naar sprinter. En later koploper dus. Het lijkt op de stickers die mijn kleindochter krijgt bij de zindelijkheidstraining, wel een beetje maf. 

Moet je het NS Flex weekend vrij minimaal twee maanden afnemen of kan je het al direct in de eerste maand opzeggen? Ik heb het maar voor één reis in het weekend nodig.

Reputatie 7
Badge +3

Je moet het abonnement minimaal 1 maand hebben, je hoeft dus niet de 2 maanden met korting vol te maken. Als je het vandaag 17 april bestelt, dan kun je het vanaf 17 mei weer opzeggen (of wijzigen naar Flex Basis). 


Vandaag had ik iemand aan de lijn eindelijk, maar ze was niet te verstaan. Praatte half Surinaams en ik ben slechthorend. De meeste Surinaamse Nederlanders zijn wel goed te verstaan, maar mijn echtgenoot zei dat zo’n medewerkster misschien wel in Suriname woont. Maar ze was wel aardig en herhaalde alles als ik dat vroeg. Maar ze kon het niet oplossen, moest met een andere afdeling bellen en zette mij in de wacht. Dat was niet erg. Maar zij kreeg de medewerker die ze wilde spreken niet aan de lijn, nog een poging en weer wachten en toen zei ze dat ik maar een andere keer moest bellen. Weer een half uur verknoeid. Ik heb nu een brief getypt met bijlages en per gewone post verstuurd. Met de bijlages ( de aanbieding, mijn gegevens etc) was het wel 30 gram. Dus 2 euro aan postzegels. Maar zo langzamerhand wordt het een erezaak. En ga ik bij afwijzing het hele zaakje doorsturen naar een consumentenprogramma. Voor de schandpaal. Nu ja, ik wacht af

Reputatie 7
Badge +3

U kunt beter nog een keer terug bellen of anders via de chat contact opnemen. Wanneer u iets per gewone post verstuurt naar NS duurt het maanden voor er misschien een reactie komt. 

Kassa heeft wel een e-mailadres kassa@bnnvara.nl dus is het makkelijk om de brief en klacht door te sturen

Donderdag 29 juni heb ik een flex weekend geopend. Helaas is er in de actie periode het totale bedrag gerekend. Ik zou toch twee maanden voor 25 procent korting krijgen?

 

 

Via de chat heb ik al eens geprobeerd, maar daar werd de verbinding verbroken. Alles aan gegevens weg

Reputatie 7
Badge +3

Heb je het wel besteld via de speciale actiepagina? In het bestelproces zou dan de prijs met korting getoond moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +3

Dan gewoon nog eens proberen of nog eens bellen. Of als u Twitter heeft het via Twitter DM doen.

Echt, iets versturen per post aan NS is niet aan te raden, dat heeft voor NS totaal geen prioriteit en duurt heel lang voor er gereageerd wordt, als er al een reactie komt. 

Reputatie 1

Donderdag 29 juni heb ik een flex weekend geopend. Helaas is er in de actie periode het totale bedrag gerekend. Ik zou toch twee maanden voor 25 procent korting krijgen?

 

 

Hier hetzelfde, maar dan afgesloten op 30 juni. Ik heb gebeld met de klantenservice en het te veel betaalde bedrag teruggestort gekregen op mijn rekening. Mocht het de 2e maand weer gebeuren dan kon weer contact opnemen met de klantenservice.

Badge +3

Als je meer berichtjes post krijg je dus een andere toevoeging? 

Ja, maar zet die optie ‘Toon gebruikerstitel’ gerust uit via https://community.ns.nl/settings/general

Badge +3

Wachttijd reactie op post is minimaal 6 maanden. Of je moet na bijna 5 maanden wachten langs gaan bij hoofdkantoor in Utrecht en vragen om reactie. Dan word je binnen een uur terug gebeld. Geen garantie dat er dan een goede oplossing is.

Oohh? Die stap maar gedaan en zelfs teruggebeld maar nog niets wijzer dus?

Met een camera- en geluidsman erbij werkt beter, maar dat gaat dan over wat meer dan gemiste korting(acties) en/of Keuzedagen. 😴

Over die rankings, het topic uit 2018 nog eens terug gelezen. Gaat nergens over inderdaad maar was toentertijd nog ‘leuk’ om je aanwezigheid hier (en op Twitter) te verdedigen of zo… 

 

Niet terug gebeld. Moest nog eens bellen. Terugbellen doen ze niet zei de klantenservicemevrouw. Uiteindelijk toch getwitterd. En alle belangrijke informatie op 1 foto als bijlage kunnen plaatsen. Dat rond middernacht gedaan. Na verschillende tweetjes en niet begrepen uiteindelijk rond 15.00 uur het antwoord:

Goedemiddag Jannie,

Excuses voor de late reactie. Als je gebruik maakt van de 65+ korting, dan kan je niet de actie aanvragen voor de 25% korting op het NS Flex Weekend Vrij abonnement. Excuses voor het ongemak!

Heb je verder nog vragen? ^MO
Als ze dat nu eens duidelijk vermelden bij een dergelijke actie, zucht

Nou ja, het was voor mij een hernieuwde kennismaking met Twitter, en dan moet het in het vervolg maar zo. Want al het andere werkt niet

 

Ja, dat had ik aangegeven. Wat is er mis mee, dat het  2 maanden goedkoop is?. Het is toch een actie?Arriva doet dat trouwens wel, korting op korting. Met een dalvoordeel en senior dubbele korting.

Reputatie 7
Badge +3

Ieder bedrijf dat een actie doet kan hiervoor zelf de actievoorwaarden bepalen. Deze actie is dus zo dat er alleen 25% korting wordt gegeven op de reguliere prijs van €34,95 van Flex Weekend Vrij. Als het zo is dat Arriva andere actievoorwaarden heeft is dat aan Arriva om te bepalen. 

Ze konden het wel beter communiceren

Wat een waanzin weer. Weekend Vrij is juist veel te goedkoop vergeleken met andere producten en dan gaat NS juist dat in de dump doen. Het wordt tijd dat de bezem nu eindelijk eens door de commerciële afdeling gaat 

Ik kan 'm als bestaande klant ook gewoon weer bestellen.

Daarmee kost deze actie dus meer dan hij oplevert.

Reageer