Skip to main content

 

Er is weer een actie waarbij je 2 maanden 25% korting krijgt op een NS Flex Weekend Vrij abonnement. De actie geldt van 24 april t/m 30 juni 2023.

https://www.ns.nl/abonnementen/reis-met-weekend-vrij

Dit aanbod geldt voor nieuwe klanten. Nieuwe klant wil zeggen dat je bij het afsluiten van het abonnement niet geregistreerd staat als NS Flex-klant, met uitzondering van NS Flex Basis. Ook als je eerder een NS Flex-abonnement hebt gehad en dit abonnement hebt beëindigd, word je voor deze actie gezien als nieuwe klant

Heb je het wel besteld via de speciale actiepagina? In het bestelproces zou dan de prijs met korting getoond moeten zijn. 


Donderdag 29 juni heb ik een flex weekend geopend. Helaas is er in de actie periode het totale bedrag gerekend. Ik zou toch twee maanden voor 25 procent korting krijgen?

 

 

Hier hetzelfde, maar dan afgesloten op 30 juni. Ik heb gebeld met de klantenservice en het te veel betaalde bedrag teruggestort gekregen op mijn rekening. Mocht het de 2e maand weer gebeuren dan kon weer contact opnemen met de klantenservice.


Moet je het NS Flex weekend vrij minimaal twee maanden afnemen of kan je het al direct in de eerste maand opzeggen? Ik heb het maar voor één reis in het weekend nodig.


Je moet het abonnement minimaal 1 maand hebben, je hoeft dus niet de 2 maanden met korting vol te maken. Als je het vandaag 17 april bestelt, dan kun je het vanaf 17 mei weer opzeggen (of wijzigen naar Flex Basis). 


Reageer