Hallo,
Ik weet niet zeker of we mijn ns-kaart hebben opgezegd terwijl ik mijn maandabonnement probeerde op te zeggen. Hoe kan ik dit begrijpen? Kun je me helpen?
Hallo,
Ik weet niet zeker of we mijn ns-kaart hebben opgezegd terwijl ik mijn maandabonnement probeerde op te zeggen. Hoe kan ik dit begrijpen? Kun je me helpen?
Goedemorgen EMEL en welkom op de NS Community!
Ik raad je aan om hiervoor direct even contact op te nemen met onze klantenservice. Vanuit daar kunnen ze met je meekijken of het opzeggen goed gegaan is. Mocht het niet goed gegaan zijn, kunnen ze alsnog direct helpen om dat te regelen.
OF-doe het zelf- activeer je mijnNS en kijk wat daar op geregistreerd staat.
Opzeggen van een NS abonnement doe je via Mijn NS (in geval van NS Flex) of de Klantenservice.
Beëindigen van een kaart kan via OV-chipkaart, maar dan moet je de kaart opsturen (of als verloren/gestolen melden zonder een nieuwe aan te vragen).
Na opzeggen van een abonnement kan je een kaart (met NS logo) gewoon blijven gebruiken om te reizen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.