Skip to main content

Graag wil ik op mijn ns app mijn abbonement aanpassen nu blijkt mijn zoon op minn adres te staan heb dit ws zelf ooit ingevoerd. Nu heb ik alles gewijzigd bij gegevens maar kan ik de geboortedatum niet wijzigen naar 27-02-1975

Mijn kaart is 3528***3457 ikwil hier graag een daluren flex abonnement op zetten en wil graag mijn mailadres nd** gebruiken. Hoor graag hoe ike.e.a. op kan lossen.

Vriendelijke groeten, 

U moet hiervoor even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Spreekt het niet vanzelf dat de klant nooit een geb.datum zo maar kan wijzigen? Dan springt eenieder van net 25 opeens naar 65+ vanwege al de kortingen.

In die app kan je ook veel, veel minder regelen als in die ouwe trouwe website met inloggen etc.


Reageer