Ik heb een mail van jullie gekregen dat het rekeningnummer niet goed is. Ik heb het op 23 april gewijzigd door €0,01 naar jullie over te boeken. Waarschijnlijk heeft mijn wijziging en jullie uitbetaling zich gekruist?
Dit forum is vooral bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Voor zaken zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.
Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Hallo Willyhensen en welkom bij de NS Community,
Het advies van Tochjo wil ik je ook geven. Mijn collega's van de klantenservice kunnen dit voor je nakijken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.