Skip to main content

Hallo. Ik heb zojuist een nieuwe persoonlijke chipkaart aangeschaft en wil een abonnement afsluiten, maar ik krijg de melding dat de prijzen niet getoond kunnen worden en ik kan niet bestellen, zoals je kunt zien op de bijgevoegde foto's. Ik zou alle hulp op prijs stellen.

 

Goedemorgen, ik ervaar geen problemen als ik een abonnement zou willen bestellen via de NS website. Je zou een andere browser of ander apparaat kunnen proberen. Lukt het dan nog niet, dan kun je ook bellen met de klantenservice.


Het schijnt wel te werken als je niet ingelogd bent.


Hallo en bedankt voor uw suggesties. De enige manier waarop ik dit probleem kon oplossen was door te bellen met de NS-klantenservice.


Hallo en bedankt voor uw suggesties. De enige manier waarop ik dit probleem kon oplossen was door te bellen met de hier NS-klantenservice.

Het werkt voor mij, maar vanaf de desktopversie


Het werkt voor mij, maar vanaf de desktopversie

Die verschilt niet van de mobiele website, zoals in de openingspost. Zal dus een tijdelijke storing geweest zijn.


Reageer