Beste NS, Ik gebruik NS Flex met veel plezier. Nu heb ik het gevoel dat een van mijn afrekeningen niet klopt. Ik heb ongeveer 70 euro teveel betaald voor een van mijn producten, 65+-korting is nl niet meegerekend. Een beetje veel geld. Nu heb ik alle facturen gecheckt en eigenlijk kom ik daar niet echt verder mee. Hoe kan ik hierover communiceren met de NS?
Hoi allegebruikersnamenbestaanal,
Je kunt contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.
Overigens krijg je bij treinreizen niet standaard korting als 65+-er.
Die 72 euro zal inderdaad de korting zijn voor 1e klas Dal Vrij 65+ Je zult dan € 159,95 betaald hebben in plaats van de € 87,95 die je zou verwachten.
Ze zijn dus je leeftijdskorting vergeten, is al vaker gebeurd (met name na een abonnementswissel van 2e naar 1e klas).
Als het goed is krijg je op je volgende factuur twee keer die korting, maar neeem gerust contact op met de Klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.