Dit is een reizigersforum en we kunnen niet bij de administratie. Als uw abonnement is geblokkeerd, ligt het bij het incassobureau en zult u daaraan moeten betalen. Normaal gaat dit gepaard met een verhoging van 40 euro. U kunt als het eenmaal bij een incassobureau ligt, niet meer aan NS betalen. Als alles is vereffend kunt u een nieuw abonnement aanvragen.
Betalingen worden automatisch afgeschreven, en als dit niet lukt, gebeurt dit uiteindelijk. Als er te weinig saldo op staat, krijgt u nog twee herinneringen voor het uit handen wordt gegeven. U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice. 030 7515155.
Dit is een reizigersforum en we kunnen niet bij de administratie. Als uw abonnement is geblokkeerd, ligt het bij het incassobureau en zult u daaraan moeten betalen. Normaal gaat dit gepaard met een verhoging van 40 euro. U kunt als het eenmaal bij een incassobureau ligt, niet meer aan NS betalen. Als alles is vereffend kunt u een nieuw abonnement aanvragen.
Betalingen worden automatisch afgeschreven, en als dit niet lukt, gebeurt dit uiteindelijk. Als er te weinig saldo op staat, krijgt u nog twee herinneringen voor het uit handen wordt gegeven. U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice. 030 7515155.
@Thom @Ibe Van den Broele Ik vind dat je hier er wel heel gemakkelijk vanuit gaat dat de fout bij de klant ligt. Het loopt momenteel allemaal niet erg lekker bij NS dus het zou zomaar ook kunnen zijn dat er aan die zijde iets fout is gegaan. Klant schrijft ook dat hij ervan uitging dat het via automatische incasso zou zijn gegaan. Misschien heeft de klant een andere bank inmiddels??
Het gaat toch altijd via automatische incasso? Dus als dat niet gelukt is dan is dat waarschijnlijk omdat er niet genoeg geld op de bankrekening stond.
EN moet deze klant tenminste 2 verzoeken tot nu direkt betalen hebben ontvangen.
De klant zal zelf toch het beste weten hoe degelijk en zorgvuldig z/hij zelf met dit soort berichten omgaat of er überhaupt nooit naar kijkt.