Ik ben 66 jr geworden en heb sinds jaren Dal Voordeel abonnement . Krijg ik nu ook leeftijdskorting (65 plus) bovenop ?
Nee, helaas. NS kent geen leeftijdskorting op de ritprijzen. U blijft met Dal Voordeel 40 procent korting houden in de daluren.
NS biedt wel twee abonnementen tegen een lagere prijs aan: Weekend Vrij en Dal Vrij zijn goedkoper voor 65-plussers. Als u veel reist, dan kan dat een optie zijn: Weekend Vrij kost maar 24,40 euro en Dal Vrij kost slechts 46,80 euro voor 65-plussers. (Prijzen voor tweede klas zonder dalkorting bij Weekend Vrij.)
Wel wordt-aannemend dat U het als FLEX hebt en er ook bustram mee ´ betaalt´-daar de 33% korting automatisch berekend. Of misschien maakt het dat U eens wat valer toch maar tremmetje pakt-kost toch pak minder.
Wel wordt-aannemend dat U het als FLEX hebt en er ook bustram mee ´ betaalt´-daar de 33% korting automatisch berekend.
Bij bus/tram/metro wordt de leeftijdskorting altijd automatisch berekend, daar heb je geen flex voor nodig. Alleen een persoonlijke OV-chipkaart (want anders kent die kaart je leeftijd niet)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.