beantwoord

bijabonnement

• 8 September 2021
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Bij het klassieke Altijd Dalvrij abonnement was het mogelijk een bijabonnement te nemen.      Op advies van de NS overgestapt naar NS Flex. Nu blijkt een bijabonnement niet meer mogelijk, hoewel de NS heeft toegezegd dat in 2021 hier een oplossing voor zou komen? Is hier al iets meer over bekend?

icon

Beste antwoord door Mark NS 8 September 2021, 17:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Dat is de hoofdreden waarom ik niet overstap naar Flex. Wij hebben een klassiek Dal Vrij abonnement met een bijabonnement en dat bevalt uitstekend. Er zou in Flex een oplossing komen, een alternatief product voor het bijabonnement tegen dezelfde prijs. Die vraag heb ik in 2019 al gesteld. Er werd toen door NS aangegeven dat het zou blijven zoals het was totdat er een oplossing was voor het bijabonnement en dit zou drie maanden tevoren worden aangekondigd. Nooit meer iets over gehoord. Ondertussen is mijn abonnement kort geleden weer voor een jaar automatisch verlengd tot aug2022.

Hoi J.Nijenhuis, welkom op de NS Community. 

Op dit moment zijn bijabonnementen niet nieuw te bestellen en is er binnen NS Flex geen alternatief beschikbaar. Er wordt gewerkt aan een nieuwe stijl gezinspakketten binnen NS Flex, maar wanneer deze beschikbaar zullen komen, is op dit moment nog niet bekend. 

Reageer