beantwoord

Boeken van een abonnement met Duitse contact gegevens



Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7

Misschien ka n er een moderator even (in het duits??) contact opnemen met Jonas Kudrun om e.e.a. glad te trekken. Jonas is aan het loket geweest en de medewerker daar heeft hem onverrichterzake teruggestuurd. Lijkt mij dat NS nu aan zet is om dit op een klantvriendelijke manier op te lossen.

Helaas voeren we geen gesprekken in het Duits, noch nemen we op eigen initiatief contact op met klanten. Zoals reeds aangegeven door Maxime NS is er nog een oplossing: Via de klantenservice kunnen we alleen abonnementen bestellen die niet van NS Flex zijn (bv OV-fiets of een regulier Dal Voordeel abonnement). Als je via de klantenservice bestelt dan duurt het alleen 10 dagen voordat het abonnement ingaat, maar dan kan het wel met een niet Nederlands IBAN. Het is bijvoorbeeld mogelijk om telefonisch OV-fiets te bestellen, dat in te laten gaan op 23 juni en dan te laten wijzigen naar het abonnement dat je wil hebben.

jonas.kodrun kan contact zoeken met de Klantenservice om een OV-fiets abonnement aan te schaffen wat 10 dagen later actief zal worden. Op dat moment kunnen wij het OV-fiets abonnement omzetten naar een NS Flex abonnement naar keuze.

Dus jullie advies is om naar de balie te gaan, klant doet dat en wordt weggestuurd en dan willen jullie niet eens een berichtje aan deze klant sturen om sorry te zeggen ( en het betreffende station te instrueren...).  

 

Verder is het advies om maar een verkeerd abonnement te bestellen zodat die na 10 dagen omgezet kan worden naar het juiste!?!?

 

Hoeveel paarse krokodillen hebben jullie opvoorraad?

Reputatie 7

Dus jullie advies is om naar de balie te gaan, klant doet dat en wordt weggestuurd en dan willen jullie niet eens een berichtje aan deze klant sturen om sorry te zeggen ( en het betreffende station te instrueren...).  

 

Verder is het advies om maar een verkeerd abonnement te bestellen zodat die na 10 dagen omgezet kan worden naar het juiste!?!?

 

Hoeveel paarse krokodillen hebben jullie opvoorraad?

Helemaal Top deze reactie @marv87 : Ik las het antwoord van Sascha en ik was echt een uur van mijn apropos. Vooral de paarse krokodil ijzersterk. NS zal er natuurlijk wel weer niets mee doen helaas.

Badge +3

jonas.kodrun kan contact zoeken met de Klantenservice om een OV-fiets abonnement aan te schaffen wat 10 dagen later actief zal worden. Op dat moment kunnen wij het OV-fiets abonnement omzetten naar een NS Flex abonnement naar keuze.

Goh, precies wat ik zei maar is dat niet wat onhandig om het zo te moeten doen beste NS?

Het op die manier doen is simpelweg een ‘workaround’ en dat betekent dat het toch gewoon kan en mag (mits je de juiste medewerker treft).

Je moet het maar weten, stop daar mee!

Nog jammerder..

Helaas voeren we geen gesprekken in het Duits, noch nemen we op eigen initiatief contact op met klanten.

Waar in dit topic is er Duits gesproken?

Reputatie 7

Hi Robert B, Ik had eerder in dit topic geopperd of ze misschien iets in het Duits naar Jonas konden sturen, omdat uit het taalgebruik blijkt dat hoewel best wel goed Nederlands het duidelijk is dat het niet zijn moedertaal is. Ik denk dat TS van de truc met de OV-fiets in ieder geval helemaal niets snapt. Overigens van TS geen nieuwe berichten, misschien is hij inmiddels wel afgehaakt. Ik vind de reactie van Sascha nou niet bepaald klantvriendelijk. Topic van Herrie zal dit topic wel zijn denk ik.

 

 

Badge +3

Dat topic van Herrie was een ander (of stond in een groter topic over Flex).

Ging over hoe het haar uiteindelijk in Rotterdam gelukt was om een abonnement af te sluiten met haar Belgische adres- en bankgegevens.

Maakt verder niet uit,  feit is dat het met wat doorzettingsvermogen gewoon mogelijk is.

Reputatie 7

Dus jullie advies is om naar de balie te gaan, klant doet dat en wordt weggestuurd en dan willen jullie niet eens een berichtje aan deze klant sturen om sorry te zeggen ( en het betreffende station te instrueren...).  

 

Verder is het advies om maar een verkeerd abonnement te bestellen zodat die na 10 dagen omgezet kan worden naar het juiste!?!?

 

Hoeveel paarse krokodillen hebben jullie opvoorraad?

@marv87 : Blijkbaar is de voorraad paarse krokodillen bij NS nog ruim voldoende. Ik heb zelf nog geprobeerd om er één te kopen maar ik kreeg te horen dat één grote organisatie de hele partij had opgekocht:grinning: .

 

Maar goed ik denk dat TS inmiddels maar een andere manier van transport heeft gekozen.

Reageer