Hi dear people, i have question cornering change of subs from Altijd Voordeel to Dal Voordeel, I changed my subscription last month but still payment shows 23 each month, but it should be 5 euros? so is it gonna updates or I should contact NS about it? thanks for your help
Bladzijde 1 / 1
Hi Elli and welcome to the NS Community!
If you still pay € 23.- a month, something went wrong with the change to NS Flex Dal Voordeel. My advice is to contact our costumer service so they can check this for you.
thanks dear Lorena for the reply, :D
The cost counter in Mijn NS is often incorrect after a change in subscription.
The subscription that is shown on your Mijn NS Home page (or on the Products page) is what you have.
For this, you need to go to the Mijn NS website (not the app).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.