beantwoord

contact over niet kunnen uitbetalen door gewijzigd rekeningnummer

  • 15 December 2023
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

*Gegevens verwijderd door moderator

 

Schrijft: Vorige maand bleek dat de NS nog niet mijn nieuwe rekeningnummer had. Ik heb toen per ongeluk 2x hetzelfde bedrag overgemaakt (€ 13,35) en mijn rekeningnummer gewijzigd. In ‘mijn NS’ staat het er ook goed in, heb ik gecheckt. Ik ontving eergisteren opnieuw een e-mailtje dat het teveel betaalde bedrag (€13,35) niet kon worden teruggestort bij gebrek aan goed rekeningnummer. Moet ik nu maar gewoon afwachten totdat de NS inziet dat het wel kan? Contact leggen met afdeling die uitbetaalt, is niet mogelijk…   

icon

Beste antwoord door Vareo 15 December 2023, 09:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge

Wij kunnen niks voor u betekenen aangezien we niet bij uw gegevens kunnen. Dus toch contact leggen met de klantenservice.

Reageer