Skip to main content
Antwoord

Dal voordeel abonnement

  • February 4, 2022
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

Ik heb dus een DAL voordeel abonnement dat beëindigd is door NS en ik krijg 52,77 terug. Ik heb nu met ideal een nieuw DAL voordeel a 61,20 erop gezet. Maar volgens de NS is dat nergens te zien en ik vind het ook niet mijn account. Wel bij het loket zien ze het op mijn OV en als ik incheck staat er DAL voordeel echter betaal ik vol tarief. Hoe kan dit

Beste antwoord door Thom

Is het geactiveerd op een automaat? Dat moet één keer en eerder zal het niet werken. Is het na de ingangsdatum dat u incheckt? Checkt u in tijdens de daluren? In de spits heeft u geen korting. De spits is op werkdagen van half zeven tot negen in de ochtend en van vier tot half zeven in de avond.

 

Normaal kan Klantenservice echt alles inzien. 

4 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • February 4, 2022

Is het geactiveerd op een automaat? Dat moet één keer en eerder zal het niet werken. Is het na de ingangsdatum dat u incheckt? Checkt u in tijdens de daluren? In de spits heeft u geen korting. De spits is op werkdagen van half zeven tot negen in de ochtend en van vier tot half zeven in de avond.

 

Normaal kan Klantenservice echt alles inzien. 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • February 4, 2022

Waarom beëindig je een abonnement om vervolgens een zelfs abonnement aan te schaffen?

Na beëindiging krijg je een mail dat je het abonnement van jou kaart moet halen. Heb je dat gedaan? Zolang dat abonnement nog op jouw kaart staat, kun je er geen nieuw abonnement op zetten.

Heb je een mail gekregen, waarin bevestiging van datum van ingang staat van nieuw abonnement en dat dit nog bij automaat bevestigd moet worden?

 


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • February 4, 2022

Normaal komt er geld terug als het omgezet wordt naar Flex, maar ook dan moet het geactiveerd worden de eerste keer.

De jaarprijs van Flex is ook €61,20, mogelijk duidt WKoster daar op.


Rizana NS
  • Oud Moderator
  • February 4, 2022

Ik denk dat het toch handig is dat iemand van de klantenservice met je meekijkt wat er precies aan de hand is. Via welk kanaal heb je contact gehad? 

Wij zijn telefonisch en via Twitter en Facebook (DM of privébericht) 24/7 bereikbaar. Hopelijk wordt het dan snel duidelijk.