Ik heb een daluren abonnement maar de dalurenkorting wordt niet toegepast. Wat kan ik daaraan doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi doornspijk3,
Je zou ons om te beginnen iets meer informatie kunnen geven Wat is de reden dat je denkt geen korting te krijgen?
Mogelijke oorzaken zijn:
- Je hebt het abonnement nog niet ‘opgehaald’ bij een kaartautomaat
- Je hebt niet in de daluren ingecheckt
- Je hebt vóór je reis in de daluren ook nog een reis gemaakt die in de spits is begonnen
Overigens zie je bij Flex-abonnementen bij het inchecken niet de naam van het abonnement staan. Je ziet altijd alleen “Reizen op Rekening Trein".
Hallo doornspijk3 en welkom bij de NS Community,
Zoals mrfreeze al aangaf kunnen er meerdere oorzaken zijn. Als je het zeker wilt weten kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's het voor je uitzoeken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.