Volgende week zijn er werkzaamheden op mijn traject Hoorn Kersenboogerd-Amsterdam Amstel waardoor de reistijd verdubbelt (2× bus) naar 2 uur. Dit is onacceptabel lang en ik ga dus met de auto. Ik neem aan dat ik een restitutie krijg omdat ik die week mijn abonnement niet kan gebruiken?
Antwoord
door werkzaamheden te lange reistijd : geld abonnement terug
Beste antwoord door Momo
Die aanname is onjuist. NS geeft geen geld terug wanneer reizigers bij werkzaamheden kiezen voor een andere manier van vervoer.
Wat u wellicht wel kunt proberen: als u een NS Flex abonnement heeft die u al langer dan 1 maand heeft kunt u die wijzigen naar Flex Basis en die na de werkzaamheden (via de klantenservice) weer laten wijzigen naar uw huidige abonnement. De periode dat u Flex Basis betaalt u geen abonnementskosten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

