Zojuist gebeld met Klanten(on)service van de NS. Ik heb doorgegeven dat ik geen check in heb gedaan d.d. 13 september j.l. Ik wordt in de wacht gezet, medewerkster kan niet in het systeem vanwege storing. ‘U kan morgen terugbellen, dan kunnen we er weer in..’ Maar kunnen jullie dan geen notitie maken? Ik heb al geruime tijd in de wacht gestaan. ‘Nee meneer, dat is niet mogelijk. Morgen terugbellen..’ Ik ervaar dit echt als slechte service.
Bladzijde 1 / 1
Volgens mij wordt er alleen direct online meegekeken in het systeem en worden er dan ter plekke eventuele wijzigingen aangebracht. Maar is er verder geen registratie.
Hey MSL14. Welkom bij de NS Community.
Hat kan soms voorkomen dat ons “hoofdsysteem”, om het zo maar even te noemen, er uit ligt. Dan kunnen we helaas ook geen notitie achter laten. Ik zie dat er eerder vandaag een kleine storing geweest is, maar dit is nu opgelost! Je kunt nogmaals contact opzoeken om je check te laten corrigeren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.