Skip to main content
beantwoord

Dubbele vergoeding voor dezelfde reis

  • November 10, 2021
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Hallo ,Op 23 oktober ben ik met de trein van Rotterdam naar Horst Sevenum gereisd. Toen ik de factuur ontving, heb ik twee keer betaald voor deze reis.Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?Bedankt voor de antwoorden!

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Lozanova en welkom bij de NS Community,

 

Ik denk dat dit een automatische correctie is omdat je na het uitchecken gelijk weer hebt ingecheckt. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice om uit te laten zoeken wat er precies is gebeurd. Laat je ons weten of het is opgelost?

4 reacties

  • Reisleider****
  • 887 reacties
  • November 10, 2021

Ik snap even niet waarom er 2 keer betaald is. De factuur is geïncasseerd neem ik aan en heb je hem zelf ook nog een keer overgemaakt?? 

 

Graag iets meer informatie.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • November 10, 2021
Dit is de vraag...

 


  • Reisleider****
  • 887 reacties
  • November 10, 2021

Ok bedankt,

 

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Zie alleen dat bij de bovenste vermelding de vervoerder ontbreekt. Ik neem aan dat een moderator dit wel gaat uitzoeken.


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9403 reacties
  • Antwoord
  • November 10, 2021

Hallo Lozanova en welkom bij de NS Community,

 

Ik denk dat dit een automatische correctie is omdat je na het uitchecken gelijk weer hebt ingecheckt. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice om uit te laten zoeken wat er precies is gebeurd. Laat je ons weten of het is opgelost?