Hallo ,Op 23 oktober ben ik met de trein van Rotterdam naar Horst Sevenum gereisd. Toen ik de factuur ontving, heb ik twee keer betaald voor deze reis.Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?Bedankt voor de antwoorden!
beantwoord
Dubbele vergoeding voor dezelfde reis
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Lozanova en welkom bij de NS Community,
Ik denk dat dit een automatische correctie is omdat je na het uitchecken gelijk weer hebt ingecheckt. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice om uit te laten zoeken wat er precies is gebeurd. Laat je ons weten of het is opgelost?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
