Skip to main content
Hallo ,Op 23 oktober ben ik met de trein van Rotterdam naar Horst Sevenum gereisd. Toen ik de factuur ontving, heb ik twee keer betaald voor deze reis.Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?Bedankt voor de antwoorden!

Ik snap even niet waarom er 2 keer betaald is. De factuur is geïncasseerd neem ik aan en heb je hem zelf ook nog een keer overgemaakt?? 

 

Graag iets meer informatie.


Dit is de vraag...

 


Ok bedankt,

 

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Zie alleen dat bij de bovenste vermelding de vervoerder ontbreekt. Ik neem aan dat een moderator dit wel gaat uitzoeken.


Hallo Lozanova en welkom bij de NS Community,

 

Ik denk dat dit een automatische correctie is omdat je na het uitchecken gelijk weer hebt ingecheckt. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice om uit te laten zoeken wat er precies is gebeurd. Laat je ons weten of het is opgelost?


Reageer