Goededag! Ik wil een abonnement afsluiten, maar het staat me niet toe, er staat dat mijn verjaardag niet overeenkomt met de kaart, alle gegevens zijn correct ingevoerd, vertel me hoe ik dat moet doen?
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag Kamenieva Viktoriia en welkom bij de NS Community!
Balen dat het bestellen niet lukt! Ik kan via deze weg helaas niet nagaan wat er mis gaat bij jouw gegevens. Ik adviseer je om even contact op te nemen met onze klantenservice om jouw gegevens te laten controleren.
Lijkt toch wel weer heel veel op dit topic van een week geleden. Nog steeds niet opgelost?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.