Skip to main content

In “Mijn Producten” staan er twee ov kaarten met een ns flex dal voordeel. Maar een van de twee ov is niet van mij, hoe zorg ik er voor dat die weg gaat of hoort dit zo?

Er horen geen kaarten te staan die niet van u zijn.

Kan het zijn dat uw OV-chipkaart binnenkort verloopt? U ontvangt dan automatisch een nieuwe OV-chipkaart. Misschien is dat de tweede kaart die u ziet, ook al hebt u die kaart misschien nog niet ontvangen.

Als dat niet het geval is, dan kunt u even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te laten uitzoeken hoe dat zit met die tweede kaart. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Bedankt Tom!
ik heb inderdaad een nieuwe kaart aangevraagd omdat de oude binnenkort verloot. Bedankt voor je andwoord. 👍🏼


Reageer