wanted to buy a bundle for my OV card but when I am trying to do so in part with my card number it says error MV, what can I do? How do I fix it?
Bladzijde 1 / 1
Welcome to the NS Community!
Try typing the card number manually instead of selecting it from your cards.
If that doesn't work, see https://www.ns.nl/en/mijnns#/persoonsgegevens and make sure your personal data is complete, especially your birthday.
Phone number may be 0100000000 and mobile number may be empty.
This error is related to the OV-chipkaart you are using. Maybe caused by travel products loaded onto the card (in the past).
My advice is to use a different card or choose to have a new one sent to you.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.