I want pay mu factura
You have to call the customerservice. You can they also reach by twitter, Facebook or chat.
Hello ivonete, welcome at our commmunity,
We can not help you here. I also like to advice you to reach our customer service. My colleagues can help you further and also look into your personal data.
Cordial saludo,
El 27 de septiembre del año en curso mi pareja y yo decidimos sacar la tarjeta de abonamento para mi persona, Laura del mar CARABALI ARBOLEDA. Debido a esto, nos llegó un correo diciendo que esta misma empezaba a correr a partir del 4 de octubre, pero la tarjeta del abonamento aún no ha llegado a la dirección indicada.
El día de hoy, 5 de octubre, me llega al correo la factura y aún así no he hecho el primer uso de la tarjeta, que debo de hacer!?
Feliz dia
Contact customer service by phone, chat, X/Twitter or Facebook (in Dutch or English) to find out whether something went wrong with the order, and to discuss how you can use the subscriptions until you receive the cards.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.