factuur | NS Community
beantwoord

factuur

  • 15 October 2021
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Dag, 

 

Ik heb een studentenov maar ik krijg nu wel een factuur van 15 euro, waarvoor is dit? 
 

groet, 

juul 

icon

Beste antwoord door Tochjo 15 October 2021, 07:52

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Dat is zonder nadere informatie lastig te zeggen. Een mogelijke reden is dat u het studentenreisproduct op een OV-chipkaart met NS Flex geplaatst hebt; die twee zijn niet goed te combineren. Een andere reden zou de huur van OV-fietsen kunnen zijn; die kosten vallen niet onder het studentenreisproduct.

Hebt u een Mijn NS-account? Dan kunt u daar bij Facturen een specificatie van de kosten vinden. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te achterhalen waarvoor u moet betalen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer