Skip to main content

Edit: Afbeelding verwijderd door Moderator vanwege persoonlijke gegevens. 

In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen.

Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor het geld is afgeschreven. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Hey M khalaf. Welkom bij de NS Community! 

Ik heb de afbeelding uit je post verwijderd omdat dit een openbaar forum is. Het is geen goed idee om je persoonsgegevens zo openbaar te zetten. Verder heeft Tochjo hier al het goede antwoord gegeven. Je kunt in je Mijn NS account altijd je facturen inzien voor meer informatie. Als je verder nog hulp nodig bent kun je altijd contact opzoeken via een van de kanalen op deze pagina.


Reageer