beantwoord

Factuur

  • 6 February 2022
  • 4 reacties
  • 207 Bekeken

Hallo goedemiddag 

Ik heb een maandabonnement van 107 euro
 Maar in de nieuwe factuur staat dat ik 147 . moet betalen
 Waar is deze 40 euro voor?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 6 February 2022, 13:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Azam Barghaman,

Wij kunnen hier geen facturen inzien. Je kunt deze vinden in Mijn NS onder het kopje ‘Facturen’. Daarop staan als het goed is alle kosten gespecificeerd. Mocht je er alsnog niet uitkomen, kun je het beste contact opnemen met de klanteNService.

De kosten zouden bijvoorbeeld voor reizen buiten je abonnement kunnen zijn, of voor reizen met tram/bus/metro.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Heb je onlangs een 1e klas Weekend Vrij omgezet naar Dal Vrij? Dan zal het daardoor komen, want dat tellertje klopt vaak niet. Die 40 euro zal je dan niet op een factuur terugvinden.

Reputatie 7
Badge +3

€40 kan ook staan voor 2x gemiste in- of uitcheck of reizen tegen de richting in. Waar het precies voor is kun je op jouw factuur zien, te downloaden op mijnNS via de website.

Badge +3

€40 kan ook staan voor 2x gemiste in- of uitcheck of reizen tegen de richting in. Waar het precies voor is kun je op jouw factuur zien, te downloaden op mijnNS via de website.

Gemiste in/uitchecks en correctietarieven kan je terugvinden in je Reishistorie, en die komen in het tellertje als reiskosten (gele balkje) en niet als abonnementskosten (blauwe balkje).

Tellertje is voor ‘kosten lopende periode’ (met de abonnementskosten van de volgende maand erbij, dus in feite de kosten die je kunt verwachten op een volgende factuur).

Als je daadwerkelijke factuur 147 euro is dan kun je dat natuurlijk wel zien (bij correcties of op pagina 2 bij je reishistorie).

Reageer