waarom heb ik deze maand twee facturen geontvangen?
Bent u overgestapt op een ander Flexabonnement? Dan krijgt u altijd een tussenrekening waarbij beide abonnementen verrekend worden. Er zijn ook andere oorzaken denkbaar, maar meestal is dit het geval.
Goedemorgen Savin en welkom bij onze Community.
De reden die Thom hierboven aangeeft is inderdaad de meest voorkomende als het gaat om dubbele facturen. Mocht je je abonnement toch niet hebben gewijzigd, neem dan vooral even contact op met de klantenservice. Ook kan het handig zijn om je facturen zelf in te zien in Mijn NS, daar wordt dan specifiek in vermeld waar de factuur voor is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.